reklama

Voľnosť

Keď len zapneš sociálnu sieť a prvé čo ti vyhodí tie premotivované obrázky každého jedného tvojho kamaráta, ktorý ajtak sedí doma. :-D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Obuj si topánky a makaj do fitka!

Tieto každodenné premotivované obrázky na sociálnych sieťach.

Nikdy sa nevzdávaj. Pamätaj! Nikdy! Nikdy nezabudni ísť do chladničky a vziať to. 

Nie nechodím do fitka. Tie preplnené centrá kde sa každý pučí a machruje koľko zdvihne. Možno tam nechodím aj preto lebo v miestnych fitness centrách sú samé predvádzačky. 

Ale.

Milujem si obuť botasky a len tak si odbehnúť preč od práve týchto ľudí. Prečo by som mala ešte viac vyhľadávať niečo takéto? Motivácia Jennifer nezabúdaj motivácia! Presne ten pocit, keď dobehneš do malého lesíka, na lesnú cestičku. A počúvaj toto. Ticho. Ticho. Len to počuješ to čo je prirodzené. Vtáky, lístie, vŕzganie dreva. Obzrieš sa okolo a vidíš tú čistú prirodzenosť. Pery sa mi zdvihnú do tvaru úsmevu. Zodvihnem ruky nad seba , zavriem oči a užívam si ten pocit toho najkrajšieho momentu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem samotu. A neboj sa samoty ani ty. 

Ako povedal Osho. Ľudia sa boja byť sami, pretože nevedia kto sú. Ich falošná identita sa stráca a začína otázka "kto som". Ale o tom asi v inom článku. 

Von prší a ja som šťastná, aj keď s bodkami na tele :-) 

Jennifer Hrušková

Jennifer Hrušková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Jen a milujem umenie.A som duša, ktorá mala stanovený cieľ. A teraz sa hľadá ako vták. Kráča prázdna po ceste za životom. A čaká kedy Slnko opäť zažiari. No úsmev jej nikdy nechýba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu