reklama

Víno

Keď strácaš pevnú zem pod nohami. Keď tvoje srdce je zraniteľnejšie. Keď nepoznáš ani svoju dlaň. Len prázdny pohľad do zrkadla odráža sa od mrkania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

jedna .
dve.
tri.
štyri kvapky.
nádych 
výdych 
nádych
výdych
nádych cigarety.
sedím na starej stoličke počúvam hudbu. 
pijem víno. 
ako každý večer predsa, keď je voľno. 
rozmýšľam nad svojím životom. 
Kde mám cieľ? Ušiel mi? príde mi? ...
tak ako to je? 
V duši to nepochopiteľné prázdno.
navonok arogatná chladná sviňa. 
a čo máš robiť?
ráno
večer
poobedie
olovrant
utekáš
snívaš
nemáš
každý jeden deň tá istá otázka
je to tak ako má byť? 
bude lepšie?
Horšie? 
20 ročná žena čo každý večer musí piť víno.
uniká jej svet.

Jennifer Hrušková

Jennifer Hrušková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Jen a milujem umenie.A som duša, ktorá mala stanovený cieľ. A teraz sa hľadá ako vták. Kráča prázdna po ceste za životom. A čaká kedy Slnko opäť zažiari. No úsmev jej nikdy nechýba. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu